OBCHODNÍ PODMÍNKY
Prohlášení provozovatele webu, majitele veterinární výjezdové služby +VET „veterinář domů“ a ošetřující lékařky, MVDr. Anety Křesalové:
Všeobecné obchodní podmínky
jsou vytvořeny s cílem poskytnout
jasné a srozumitelné informace
o pravidlech a podmínkách vztahu
Ošetřující lékař : Klient : Pacient.
Jsem odhodlána jednat férově
a transparentně, abych vytvořila důvěru
a spokojenost mezi mnou a klienty.
Děkuji vám za výběr mých služeb
a těším se na úspěšnou spolupráci.

Všeobecné obchodní podmínky
Ošetřující lékařka: MVDr. Aneta Křesalová.
Společnost +VET výjezdní veterinární služba „veterinář domů“.
Vedena Komorou veterinárních lékařů pod registračním číslem 6851 se sídlem Kumpoštova 198/2a, Brno 61200 zapsané v živnostenském rejstříku pod identifikačním číslem: 14115441
Úvodní ustanovení
Tyto Všeobecné podmínky se vztahují na služby poskytované ošetřující lékařkou MVDr. Anetou Křesalovou, nabízející výjezdní veterinární služby +VET „veterináře domů“. Tyto Všeobecné podmínky představují obecné obchodní podmínky ve smyslu ust. § 273 odst. 1 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a § 1751zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
Tyto Všeobecné podmínky tvoří součást smlouvy o dílo (dále jen „Smlouva“), kterou jste Vy (dále jen „Klient“) uzavřel(a) s ošetřující lékařkou jménem: MVDr. Aneta Křesalová, nabízející výjezdní veterinární služby +VET „veterinář domů“, ošetřující lékařka je vedena Komorou veterinárních lékařů pod registračním číslem 6851 (dále jen „Ošetřující lékařka“). Všeobecné podmínky upravují Vaše práva a povinnosti i práva a povinnosti mně, jako Ošetřující lékařky při poskytování veterinárních služeb (dále vše jen „Služby“).
DEFINICE POJMŮ
Klient je majitel či chovatel zvířete/pacienta (dle § 3 odst.1, písm. a) Veterinárního zákona 166/1999), který pacienta (zvíře) předvedl či si objednal službu u Ošetřující lékařky.
Pacient je zvíře, kterému je/bude poskytována/poskytnuta veterinární péče (Služba).
Ošetřující lékařka je MVDr. Aneta Křesalová zastupující společnost +VET veterinární výjezdová služby „veterinář domů“ při uzavírání smlouvy s Klientem a je zodpovědná za poskytnutí Služby.
Výjezdem se rozumí návštěva Ošetřující lékařky u Klienta pro ošetření Pacienta, na adrese, která byla Klientam určena.
SLUŽBY
Vedle Služeb poskytuje Ošetřující lékařka rovněž doplňkové služby spočívající především v prodeji krmiva, doplňků a vedení on-line konzultací.
Konzultace probíhají dle dohody prostřednictvím on-line platforem nebo telefonicky.
Prodej doplňků, krmiv a výdej léčiv se váže pouze na Služby poskytnuté během výjezdu.
Léčiva pro pacienty, kteří nejsou u Ošetřující lékařky registrováni a pravidelně ošetřováni je možné Klientovi vydat pouze po předložení receptu od jeho veterináře či po předložení lékařské zprávy, ze které je zřejmé, že pacient tyto léky trvale nebo dočasně užívá. Léčiva bez vyšetření pacienta lékařem není možné vydávat ani pacientům, kteří jsou u Ošetřující lékařky registrováni, vždy je nutností pacienta vyšetřit během Služeb výjezdu.
Taktéž euthanasie u pacientů, zejména těch kteří nejsou u Ošetřující lékařky registrovaní a pravidelně léčeni, je možná až po pečlivém vyšetření zdravotního stavu pacienta (toto může v některých případech vyžadovat kromě klinického i další laboratorní vyšetření nebo vyšetření za pomoci zobrazovacích metod, nebo kontaktování vaterinárního lékaře pacienta). U Klientů vždy vyžaduji podepsání souhlasu Klienta se zákrokem, bez podepsaného souhlasu není možné euthanasii provést.
SMLOUVA
Smlouva mezi Klientem a Ošetřující lékařkou vzniká i bez uzavření písemné smlouvy o dílo, a to na základě Ošetřující lékařkou potvrzené písemné objednávky Klienta, telefonické objednávky, ústní dohody či výjezdem ke Klientovi. Taková to Smlouva je závazná. Za objednávku se považuje také objednávka zaslaná a potvrzená elektronickou cestou nebo objednávka uskutečněná prostřednictvím webového formuláře na internetových stránkách https://plusvet.cz
Při objednávání služeb je Klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.
Klient odesláním formuláře z internetových stránek https://plusvet.cz/kontakt potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání. V případě, že Klient objednává službu ve prospěch třetí osoby, je Klient povinen o těchto obchodních podmínkách informovat tuto třetí osobu a zajistit jejich dodržování.
DÁRKOVÝ POUKAZ
Klient může zakoupit dárkový poukaz o hodnotě 2000 Kč.
V takovém případě je Klient povinen uhradit cenu poukazu v plné výši, a to na základě faktury vystavené Ošetřující lékařkou.
Dárkový poukaz je platný 12 měsíců ode dne jeho vydání.
Ve vlastním zájmu každého Klienta nebo obdarovaného je přistoupit k dárkovému poukazu zodpovědně, ohlídat si platnost svého dárkového poukazu a využít ho.
Dárkový poukaz je platný na veškeré Služby Ošetřující lékařky.
Pokud vyprší doba platnosti poukazu, pozbývá poukaz bez dalšího svou platnost. Na případné reklamace z neznalosti obchodních podmínek nemůže a nebude brán zřetel.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění Smlouvy a nebudou jinak zveřejněny ani poskytnuty třetí osobě.
Ošetřující lékařka je povinna zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o nichž se dozvěděla v souvislosti s výkonem odborné veterinární činnosti, pokud jí nebyla Klientem zproštěna. Tím není dotčena povinnost oznamovat určité skutečnosti příslušným orgánům státní správy v případech, kdy je poskytnutí informací požadováno obecně závaznými právními předpisy, dále při referování pacienta na jiné veterinární pracoviště, zasílání vzorků odebraných od pacienta do externích laboratoří, při jednání s pojišťovnou pacienta či při řešení sporů prostřednictvím Komory veterinárních lékařů či soudu, kdy má Ošetřující lékařka povinnost sdělit informace (jako jsou např. údaje o pacientovi, klinická historie, výsledky vyšetření, osobní údaje Klienta poskytnuté při uzavření Smlouvy atd).
Osobní komunikační, uživatelské a zdravotní údaje pacienta od Klienta mohou být Ošetřující lékařkou užity pro komunikaci mezi Klientem a Ošetřující lékařkou, zejména k možnému připomenutí Služeb (pozvánky na vakcinace, připomenutí objednaného termínu objednání atd).
Osobní údaje, které jsou poskytnuty Klientem za účelem splnění objednávky, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
Klient dává Ošetřující lékařce svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu Smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Klient má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.
Nebude-li v konkrétním případě mezi stranami dohodnuto jinak, bude vzájemná komunikace mezi Ošetřující lékařkou a Klientem probíhat telefonicky, prostřednictvím datové schránky, případně prostřednictvím emailu nebo prostřednictvím České pošty písemně na adrese odsouhlasené v době uzavření Smlouvy (učinění objednávky).
POJIŠTĚNÍ
Ošetřující lékařka prohlašuje, že je pojištěna a po celou dobu trvání poskytování Služeb bude udržovat své pojištění tak, aby pojistná smlouva dostatečně kryla riziko škod, které mohou vzniknout během poskytování Služeb Klientovi.
V případě, že je pacient pojištěn u některé z pojišťoven, nahlásí tuto skutečnost Klient Ošetřující lékařce před zahájením poskytování Služby. V případě absence pojištění pacienta, případně odmítnutí úhrady za Služby ze strany pojišťovny je povinen Klient v plné výši odměnu za Služby uhradit Ošetřující lékařce.
VYÚČTOVÁNÍ SLUŽEB A JEJICH ÚHRADA
Všechny ceny (odměny) za Služby jsou smluvní a jsou uvedeny vč. DPH.
Celková cena za Službu je součtem cen za výjezd a další odborné úkony Ošetřující lékařky, ceny za provedená laboratorní vyšetření, ceny za spotřebované léky a zdravotnický materiál a případné další úkony v rámci Služeb veterinární výjezdové služby.
Ceny za Služby jsou Klientovi předem známy, jelikož je jejich ceník transparentní a trvale umístěn na internetových stránkách https://plusvet.cz/sluzby-a-ceny.
Klient je povinen se s cenami za Služby seznámit před zahájením poskytování služby.
Klient při uzavření Smlouvy prohlašuje, že s cenou souhlasí.
Celková cena se může navýšit v závislosti na průběhu konkrétního poskytování Služeb, zejména pro výdej doporučených léčiv. Klient bude na tyto změny celkové ceny neprodleně upozorněn Ošetřující lékařkou a předepsaná léčiva může odmítnout.
Předepsaná léčiva nelze Ošetřující lékařce vrátit.
Úplatu za Služby je možné hradit v hotovosti na místě, a/nebo bezhotovostním převodem prostřednictvím QR platby na bankovní účet vedený u Komerční banky: 123-5860190257/100.
Uhrazení odměny za Služby prostřednictvím vystavení faktury s odloženou splatností je možné pouze se splatností do 14 dní na bankovní účet vedený u Komerční banky: 123-5860190257/100.
Storno poplatky mají splatnost pouze do 7 dní na bankovní účet vedený u Komerční banky: 123-5860190257/100.
V případě, kdy Klient není schopen dostát svému závazku a v plném rozsahu uhradit odměnu za poskytnuté Služby, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit Ošetřující lékařce, a to před započetím ošetřování pacienta.
Klient bere na vědomí, že v případě prodlení s úhradou odměny za Služby bude k dlužné částce připočten úrok z prodlení ve výši stanovené obecně závaznými právními předpisy.
Ošetřující lékařka je oprávněna pohledávku za Klientem postoupit na třetí osobu, a to bez potřeby součinnosti s Klientem.
Za účelem zajištění / utvrzení pohledávky za Klientem, je Ošetřující lékařka oprávněna požadovat (v odůvodněných případech i před samotným poskytnutím Služby) sepsání uznání dluhu Klientem, vystavení zajišťovací směnky, případně poskytnutí dalších zajištění. V případě, že Klient nebude chtít dostát svým závazkům a odmítne sepsat uznání dluhu/zajišťovací směnku je Ošetřující lékařka oprávněna řešit případ za účasti Policie ČR.
Ošetřující lékařka Klientovi vystaví doklad o zaplacení – fakturu. Doklad / fakturu vystaví Ošetřující lékařka po uhrazení ceny nebo k uhrazení ceny za Služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu Klienta.
VLASTNICTVÍ ZÁZNAMŮ O PACIENTOVI
Péče o pacienta (během poskytnutí Služby) může zahrnovat záznamy o pacientovi, výsledky laboratorních vyšetření apod.
I v případě, kdy Ošetřující lékařka vyúčtovala poplatek za provedení těchto vyšetření a interpretaci jejich výsledků, vlastnictví výsledného záznamu, např. ultrazvukový snímek, zůstává i po skončení poskytování služby ve vlastnictví Ošetřující lékařky. Na vyžádání může Klient, pokud to bude v možnostech Ošetřující lékařky, obdržet kopii těchto vyšetření nebo záznamů.
Při přechodu k jinému veterinárnímu lékaři má Klient nárok na vydání karty pacienta.
Během ošetřování může Ošetřující lékařka pořizovat fotografie či jiné audiovizuální záznamy Pacienta a nadále je bezplatně využívat za účelem vlastního marketingu a/nebo publikací. V případě, že Klient výslovně nesouhlasí s uveřejněním tohoto materiálu, je třeba toto v písemné formě sdělit Ošetřující lékařce před zahájením poskytování služby.
POVINNOSTI A PRÁVA OŠETŘUJÍCÍ LÉKAŘKY
Ošetřující lékařka je povinna zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o nichž se dozvěděla v souvislosti s výkonem odborné veterinární činnosti, pokud jí nebyla zproštěna. Tím není dotčena povinnost oznamovat určité skutečnosti příslušným orgánům státní správy.
Ošetřující lékařka může odmítnout poskytnutí Služeb z důvodu, že je zaneprázdněna již probíhající Službou jinému Klientovi.
Ošetřující lékařka není povinna vést pohotovostní službu.
Ošetřující lékařka může Služby neposkytnout z důvodu, že by její Služby byly pro ošetření, zmíněných pacientových příznaků Klientem, v domácnosti nedostatečné.
Ošetřující lékařka může Služby neposkytnout pro ztrátu důvěry ke Klientovi.
Ošetřující lékařka není povinna zajistit transport pacienta na pracoviště, kde má být poskytována další veterinární péče.
Ošetřující lékařka může odstoupit od Smlouvy s Klientem, a to v případě, kdy Klient odmítnul poskytnout potřebnou součinnost potřebnou pro poskytnutí Služby. Odstoupí-li Ošetřující lékařka od Smlouvy, musí poskytnout pacientovi neodkladnou péči, aby nedošlo k utrpení zvířete, poškození jeho zdraví nebo jiné škodě, které touto neodkladnou péčí bylo možno zabránit. I v tomto případě náleží Ošetřující lékařce odměna za poskytnutou Službu.
Jde-li o naléhavý úkon, nutný v zájmu předcházení, zamezení, šíření a zdolání nebezpečné nákazy, anebo v zájmu zajištění zdravotní nezávadnosti živočišných produktů, nepotřebuje Ošetřující lékařka souhlasu Klienta k jeho provedení.
Odpovědnost – ošetřující lékařka nese odpovědnost za svěřeného pacienta po dobu ošetřování. V případě, že Klient na vlastní zodpovědnost sám ukončí předepsanou léčbu (poskytovanou službu) či ji nebude dodržovat dle pokynů, nenese ošetřující lékař odpovědnost za případné zdravotní komplikace či úmrtí pacienta.
Ošetřující lékařka je při výkonu svého povolání povinna dodržovat pravidla profesní etiky:
– vůči pacientovi (jednotlivému zvířeti nebo skupině zvířat) – základní zásadou je respekt ke zvířatům, ochrana před týráním a zbavení bolesti, nemohoucnosti nebo zbytečného utrpení, udržování funkčních schopností a užitkovosti zvířat;
– vůči klientovi – základní zásadou je odpovídající péče poskytovaná na náležité odborné úrovni, založená na podávání pravdivých informací a ohleduplnosti;
-vůči veřejnosti – ochranou a kontrolou zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu, ochranou lidské populace před zoonózami a ochranou životního prostředí v oblasti své
působnosti, při vědomí dopadu veterinární činnosti na veřejné zdraví;
RUŠENÍ SLUŽEB A STORNO POPLATKY
Po využití Služeb je cena za poskytnuté Služby nevratná z důvodu vyhrazení času Ošetřující lékařky na Klienta.
V případě, kdy Klient zruší plánovanou Službu z důvodu neočekávaných událostí, zdravotní neschopnosti, nebo jiné náhlé vážné události, je povinen toto neprodleně oznámit Ošetřující lékařce.
Pokud zrušíte dohodnutou Službu minimálně 24 hodin předem, neúčtuji žádný storno poplatek.
V případě, že na adrese dohodnutého výjezdu nebudete ve smluvený čas přítomni, či Službu zrušíte do méně či rovno než 2 hodin předpokládaného času pro využití Služeb platíte 100% ceny výjezdu tj. 1.450 Kč, faktura bude zaslána elektornicky se splatností 7 dní.
V případě, že dohodnutou Službu zrušíte od 121 minut do méně než 6 hodin před smluveným časem příjezdu hradíte 50% z ceny výjezdu tj. 725 Kč, faktura bude zaslána elektornicky se splatností 7 dní.
V případě, že dohodnutou Službu zrušíte od 6 hodin do méně než 24hodin před smluveným časem pro využití Služeb hradíte 25% z ceny výjezdu tj. 363 Kč, faktura bude zaslána elektornicky se splatností 7 dní.
Ve výjimečných případech storno poplatky neúčtuji, zejména při náhlém úmrtí pacienta, nebo stálým Klientům využívajících Služeb Ošetřující lékařky alespoň 5x ročně.
Ošetřující lékařka si vyhrazuje právo zrušit Službu, a to v těchto případech: z důvodu náhlé pracovní neschopnosti či ošetřování člena rodiny a to bez nároku na slevu náhradního termínu pokud toto oznámí minimálně 12hodin předem.
Ošetřující lékařka si vyhrazuje právo zrušit Službu, bude-li v provedení bránit jiná závažná, těžko překonatelná překážka (např. havárie, dopravní situace, špatný signál / přenos dat pro vedení konzultace apod.) a to bez nároku na slevu náhradního termínu.
V případě, že Ošetřující lékařka zruší Službu, zavazuje se tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit Klientovi, a to způsobem telefonicky či elektronickou poštou tak, aby byl Klient co nejdříve informován.
V případě zrušení Služby je Ošetřující lékařka povinna nabídnout Klientovi nejbližší náhradní termín Služeb.
V případě zrušení Služeb Ošetřující lékařkou a akceptování náhradního termínu, dostane Klient na veškeré Služby náhradního termínu slevu ve výši 10%.
REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Klient je povinen veškeré reklamace nebo stížnosti k průběhu poskytované služby neodkladně nahlásit Ošetřující lékařce.
Ošetřující lékařka nebere zřetel na reklamace vztahující se k chybně stanovené diagnóze a/nebo volbě následné terapie včetně možných zdravotních komplikací, a to v případě, kdy jsou Ošetřující lékařce ze strany Klienta zamlčena důležitá fakta o pacientovi, sdělena mylná fakta, a/nebo byla nedodržena terapie dříve předepsaná ošetřujícím lékařem nebo jiným veterinárním lékařem.
Klient má právo na změnu veterinárního lékaře.
Po dohodě o předčasném ukončení poskytované služby je Klient povinen uhradit vzniklé náklady na dosavadní průběh poskytování služby či ostatní náklady za tímto účelem vzniklé. Totéž platí i v případě úmrtí pacienta, který byl k léčení přijat.
ZMĚNY SLUŽEB A VŠEOBECNÝCH PODMÍNEK
Ošetřující lékařka se zavazuje zveřejňovat obecné informace o změnách či ukončení poskytovaných služeb zejména prostřednictvím svých internetových stránek.
Ošetřující lékařka je oprávněna měnit Všeobecné podmínky v celém rozsahu.
Změnu Všeobecných podmínek oznámí Ošetřující lékařka prostřednictvím svých internetových stránek.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Předpisy a léčiva je možné Klientovi vydat pouze po vystavení receptu či zaevidování tohoto do karty pacienta.
Léky bez registrace či receptu není možné vydat.
Veterinární lékaři a majitelé zvířat jsou povinni se řídit platnou legislativou EU a ČR, a to zejména veterinárním zákonem 166/1999 Sb. a zákonem na ochranu zvířat proti týrání 246/1992 Sb. Práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy se řídí českým právním řádem s vyloučením kolizních norem.
Smlouva se řídí českým právem, především zákonem 89/2012 Sb, občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Případné spory mezi Ošetřující lékařkou a Klientem vyplývající ze Smlouvy budou s konečnou platností řešeny příslušným soudem České republiky.
Tyto Všeobecné podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 17/10/2024.